КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Ірпінська міська організація
Меню сайту

Block title
Block content

Форма входу


Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.11.2017, 06:47

Головна » 2012 » Березень » 5 » Оплата праці і розвиток кар’єри педагогів: стратегія та план дій
19:22
Оплата праці і розвиток кар’єри педагогів: стратегія та план дій

Саме під такою назвою у м. Варшава (Польща) з 27 лютого до 1 березня відбувався семінар, ініційований Профспілкою працівників народної освіти Франції (SNES) за організаційної підтримки Профспілки учителів Польщі (ZNP).

На захід запрошено представників від профспілок із 15 країн, серед яких – Болгарія, Чехія, Хорватія, Латвія, Сербія, Росія, Естонія, Білорусь, Франція та інші.

Від Профспілки працівників освіти і науки України у роботі семінару взяли участь заступник Голови Профспілки Сергій Романюк та голова Івано-Франківської обласної організації Профспілки Мирослав Габорак.

Питання, що підіймали у дискусіях профспілкові лідери країн Східної та Центральної Європи, були гострими та складними. Основна тема обговорення – наслідки кризи в Європі та дії з її подолання.

Лейтмотивом виступів багатьох учасників стала теза – освітяни не винні у економічній кризі, тож і не їм за це розплачуватися. Адже уряди країн вбачають вихід із кризи скороченням бюджетних витрат, особливо, на освіту. Основні удари, які наносяться, спрямовані на замороження заробітної плати освітянам та спробам підвищити педагогічне навантаження.

Учасники семінару разом працювали над пошуком альтернативних шляхів покриття дефіциту бюджету. Так, неодноразово наголошувалося, що причиною фінансово-економічної кризи стали саме ризиковані банківські операції, які принесли б своїм господарям надприбутки. Проте, такі дії призвели лише до колапсу банківської системи багатьох світових банків. І держави розпочали спрямовувати величезні кошти для підтримки банків шляхом жорсткої економії бюджетних коштів.

Ще одним аспектом серйозного обговорення міжнародної громади стали заробітна плата та педагогічне навантаження учителів. Зокрема, було приведено наукові дослідження Франції та Латвії, у яких обґрунтовано, що 18 академічних годин якісного контакту між учителем і учнем за тривалістю дорівнюватиме 41 годині робочого тижня працівника.

Лідери європейських профспілок також стурбовані зниженням рівня фінансування освіти і вважають, що, нормального функціонування галузі потрібно, щоб уряди виділяли не менше 8 % від ВВП на розвиток освіти.

Учасники семінару також взяли участь у акції протесту польських профспілок проти підвищення пенсійного віку, що проходила 29 лютого.
За результатами солідарних дій Президенту Профспілки учителів Польщі Станіславу Броняжу була надана можливість виступити з доповіддю на Польському Сеймі.

Виступ Станіслава Броняжа можна переглянути на офіційному сайті Профспілки учителів Польщі (ZNP)

Переглядів: 214 | Додав: adminirp | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2017
Конструктор сайтів - uCoz