КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Ірпінська міська організація
Меню сайту

Block title
Block content

Форма входу


Календар
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.09.2017, 23:13

Головна » 2012 » Січень » 24 » Міський конкурс "Учитель року - 2012"
13:19
Міський конкурс "Учитель року - 2012"
21 січня 2012 року на базі ЗШ №3 відбувся міський конкурс "Учитель року - 2012", у якому взяли участь 9 педагогів-конкурсантів, що є працівниками загальноосвітніх закладів міста Ірпеня. Цей конкурс підтвердив ще раз, що учителі міста - талановиті, креативні, мають різноманітні захоплення та безмежно віддані своїй професії! Поруч із зовсім юними в конкурсі брали участь педагоги з великим досвідом, проте всі вони - неоціненний скарб освіти Приірпіння!
 
Професія від Бога одна – Учитель. Всі інші – від учителя. (Борис Жебровський, із книги «Сам собі думаю»).
 
«Учитель року» в своєму соціальному значенні – це:
- піднесення ролі вчителя в суспільстві;
- підвищення престижності професії;
- привернення уваги громадськості до проблем освіти;
- сприяння вдосконаленню фахової майстерності вчителя;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- незалежна експертна оцінка педагогічної діяльності.
 
«Учитель року»для кожного учасника – це:
- узагальнення та осмислення власного досвіду роботи;
- зіставлення його із сучасними досягненнями педагогічної науки;
- удосконалення методів і прийомів роботи;
- підвищення авторитету серед колег;
- гіпотези, експерименти, висновки та твердження;
- впевненість у власних силах, у правильності педагогічної позиції;
- творчі пошуки, знахідки, відкриття, захоплення, натхнення, мрії, нові можливості.
 
Рішення про участь у конкурсі є: добровільним вмотивованим цілеспрямованим усвідомленим Традиційно – цифрова статистика: у даному міському професійному конкурсі взяли участь 254 педагоги з усіх навчальних закладів міста.
 
Переможцями міського конкурсу "Учитель року – 2011” стали: Тищенко Ірина Володимирівна, учитель української мови та літератури ЗШ № 5, Олійник Наталія Олександрівна, учитель німецької мови СЗШ № 12, Дебелий Андрій Володимирович, учитель географії ЗШ № 13, Батуринець Яна Миколаївна, учитель початкових класів СЗШ № 2.
 
Видатними досягненнями у рамках професійних освітнянських конкурсів у 2011 році були лауреати обласних конкурсів: «Учитель року» -Уховська Людмила Миколаївна, учитель початкових класів ЗШ № 13; «Класний керівник року» - Будинська Людмила Василівна, учитель початкових класів ЗШ № 13 та Лошицька Олена Леонідівна, учитель математики ЗШ № 18. У цьому році до обласного конкурсу подані документи Федорової Олени Володимирівни, учителя фізкультури СЗШ № 2. Побажаємо їй успішного виступу на конкурсі, поділитися власним досвідом з колегами Київщини та самій запозичити цінні новаторські зерна педагогічних здобутків.
 
У грудні 2011 року відбувся міський конкурс «Учитель року – 2012» у номінації «Англійська мова», де переможцями стали: Крилач Юлія Анатоліївна, учитель СЗШ № 12 та Пилипчук Неоніла Володимирівна, учитель ЗШ № 18.
 
Форми і номінації нашого нинішнього конкурсу:
1. Пакет документів - оцінка 10 балів.
2. Представлення учасника - оцінка 10 балів.
3. Фрагмент уроку (до 20 хв.)– оцінка 20 балів.
4. Презентація творчої лабораторії (до 5 хв.) - оцінка 20 балів.
5. Обгрунтування власного педагогічного кредо (до 5 хв.) – оцінка 10 балів.
6. "Світ Ваших захоплень” (до 3 хв.) - оцінка 10 балів.
СУМА БАЛІВ 80 балів
Сьогодні журі очолює голова – Гусевик Володимир Степанович, заступник начальника відділу освіти.
Члени журі:
1. Черкасов Геннадій Іванович – голова профспілки працівників освіти.
2. Ковтун Олена Анатоліївна – головний спеціаліст відділу освіти.
3. Білецька Тетяна Володимирівна – головний спеціаліст відділу освіти.
4. Можарівська Олена Феліксівна – спеціаліст відділу освіти.
5. Панасюк Тетяна Василівна – спеціаліст відділу освіти.
6. Пастушенко Катерина Анатоліївна – методист НМЦ.
7. Лошицька Олена Леонідівна – методист НМЦ.
8. Мосієнко Олена Валеріївна – методист НМЦ.
9. Мошковська Ірина Іванівна – методист НМЦ.
10. Набок Ольга Валеріївна – методист НМЦ.
11. Тарасов Володимир Зіновійович – директор ДЮСШ.
 
Учасники конкурсу:
1. Бабійчук Олександр Олександрович, учитель фізкультури СЗШ№1.
2. Панчук Тетяна Олександрівна, учитель економіки та математики СЗШ № 2.
3. Охріменко Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури, світової літератури ЗШ № 3.
4. Дзюба Іван Іванович, учитель етики та курсу «Людина і світ» ЗШ № 5.
5. Бондарчук Євгенія Василівна, учитель початкових класів СЗШ №12.
6. Давиденко Надія Миколаївна, учитель фізики ЗШ № 13.
7. Кисляк Ольга Володимирівна, учитель географії ЗШ № 14.
8. Атабаєва Марал Меридівна, учитель фізкультури ЗШ № 17.
9. Марченко Наталія Василівна, учитель математики ЗШ № 18.
 
Особливості нинішнього конкурсу:
- У даному конкурсі беруть участь педагоги різних навчальних дисциплін, з них – двоє чоловіків. Усі педагоги (крім Бабійчука О.О.) вперше беруть участь у подібному конкурсі. Висловлюємо надію, що нинішній конкурс визначить нові таланти та зірки.
 
Бабійчук Олександр Олександрович, учитель фізкультури СЗШ № 1, старший учитель. Працює в даній школі з 2000 року. Характерна риса вчителя - закоханість у свій предмет, творчий підхід до навчально-виховного процесу. Найбільш раціональною формою для організації взаємоконтролю є заняття в групах і парами. Ефективність таких занять полягає в тому, що учитель може корегувати диференційовані та індивідуальні завдання, а також досягти центрального завдання, яке є проблемним у самоосвіті Велику увагу приділяє вчитель виконанню вправ в ігровій формі та у формі змагання. Бабійчук О.О. продовжує фізичне удосконалення школярів у позашкільній роботі на заняттях в секціях загальнофізичної підготовки і болейболу, під час Дня здоров’я. Учитель дбає про організацію агітаційно-пропогандистської рооти. Біля спортивного залу оформлені стенди: клуб «ГАРТ», «Цікаве в світі спорту», «Екран змагання». Бабійчук О.О. - неодноразовий переможець міського конкурсу «Тато, мама, я – спортивна сім’я». Учні збирають цікавий матеріал про олімпійські ігри, спортсменів України – учасників олімпійських ігор, чемпіонів світу з різних видів спорту. Кредо вчителя: «Виховання фізично розвиненої особистості та формування в неї бажання до особистого фізичного самовдосконалення». Фрагмент уроку «Футбол» у 8 класі.
 
Охріменко Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури, світової літератури ЗШ № 3. Працює в ЗШ № 3 з 2006 року. Тетяна Володимирівна творчо підходить до реалізації змісту навчання, формує в учнів систему світоглядних знань. Прагне довести знання до кожної дитини, залучаючи до посильної діяльності на уроці та в позаурочний час, вболіває за результати своїх вихованців. Застосовує різноманітні форми і методи навчання, активізує мислення учнів, створює на своїх уроках атмосферу творчості, зацікавленості у виучуваному. Комплексно планує завдання навчання, виховання і розвитку учнів, дбає про цілеспрямованість уроку. Здійснює диференційований підхід до слабовстигаючих і більш підготовлених учнів. Уроки відповідають вимогам сьогодення: створення проблемних ситуацій, використання ігрових елементів, вправ розвиваючого характеру, учитель намагається добирати матеріал, який стимулює пізнавальні інтереси і активність учнів, розвиває їх самостійність та творчість у навчанні. Фрагмент уроку у 6 класі з теми: «Іменники – назви істот і неістот. Іменники, загальні властивості. Велика буква і лапки у власних назвах».
 
Дзюба Іван Іванович, учитель етики та курсу «Людина і світ» ЗШ № 5. Працює в даній школі з 2011 року. Уроки вчителя – то творчість та вишуканість, яким притаманна висока культура спілкування, а система роботи педагога розвиває в учнів спостережливість, допитливість, готує до власних висловлювань. Учні вчаться аналізувати, порівнювати, мислити і творчо вирішувати питання і проблемні ситуації, які виникають. Фрагмент уроку етики в 5 класі з теми: «Моральні норми в культурі українського народу». Бондарчук Євгенія Василівна, учитель початкових класів СЗШ № 12. Працює в СЗШ № 12 з 2002 року. За роки роботи виробила свій власний стиль, для якого характерна щира, непідробна любов до дітей, турбота про їх всебічний фізичний і духовний розвиток, творче мислення та високий моральний дух. Кожен урок учительки – це цікава мандрівка у незнаний світ науки, це гра і ситуації успіху, пізнання нового, радість творчого пошуку, розвиток допитливості. У своїй роботі використовує диференційований, індивідуально особистісний підхід, користується методиками, які формують творчу, мислячу особистість дитини, її самобутність і самоцінність, організовує навчання дітей без примусу, розвиває у них стійкий інтерес до знань, потребу самостійного пошуку. Фрагмент уроку української мови в 3 класі з теми: «Рід іменників».
 
Атабаєва Марал Мередівна, учитель фізкультури ЗШ № 17. Працює в даному закладі з 2011 року. Володіє сучасними формами і методами проведення уроку, а також позитивно впливає на піднесення рівня фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я кожного учня. Ще навчаючись в університеті, Атабаєва М.М. почала захоплюватися незвичайними видами спорту. А приваблювали її різноманітні єдиноборства – джиу-джитсу, кікбоксинг. Проте зупинилася на бойовому багатоборстві як одному із видів військово-спортивних багатоборств. На сьогодні виконала кандидата в майстри спорту України з бойового багатоборства. Сама навчається і навчає своїх учнів під час уроків, у гуртковій роботі бути вольовими, прагнути до самовдосконалення, йти впевнено до своєї мети, не зупинятися на досягнутому. Прагне стати майстром спорту України з бойового багатоборства. Фрагмент уроку в 5 класі з теми: «Акробатичні вправи: «міст», стійка на голові та стійка на лопатках.
 
Панчук Тетяна Олександрівна, учитель економіки та математики СЗШ № 2. Працює у СЗШ № 2 з 2009 року. Уроки вчителя за структурою та змістом відповідають найновішим вимогам дидактики, спонукають учнів до отримання нових знань, допомагають створювати особисті бізнес-плани, використовувати набуті навички у плануванні сімейного бюджету. Педагог творчо керує навчальним процесом, стимулює активність школярів; Тетяні Олександрівні притаманні: цілеспрямованість, рішучість, високий творчий потенціал. Фрагмент уроку економіки у 5 класі з теми: «Потреби, товари і послуги».
 
Давиденко Надія Миколаївна, учитель математики і фізики ЗШ № 13. У 1999 році закінчила Ірпінську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 13, куди після закінчення вищого навчального закладу в 2005 році й повернулася працювати вчителем фізики й математики. Викладає свій предмет із захопленням, намагається урізноманітнити форми й методи його навчання. Використовує сучасні комп’ютерні технології в навчанні. Постійно працює над підвищенням свого фахового і методичного рівня, працюючи над проблемним питанням «Використання різновидів самостійної роботи учнів ». Стосунки з дітьми будує на довірі, повазі, справедливості й вимогливості. Учні Надії Миколаївни є переможцями II (міського) етапу Всеукраїнських олімпіад з фізики та математики, беруть активну участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру». Учителька стежить за інноваціями в методиці викладання математики та фізики,знайомлячись з матеріалами фахових журналів в шкільній бібліотеці. Використовує досвід роботи кращих учителів школи та міста. Автор 2-х методичних розробок, представлених на щорічній Міжнародній виставці навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні». Фрагмент узагальнюючого уроку в 8 класі з теми: «Взаємодія і рух тіл».
 
Кисляк Ольга Володимирівна, учитель географії ЗШ № 14. Працює в даній школі з 2006 року. Вимоглива і цілеспрямована, володіє відмінними рисами справжнього педагога: це постійний саморозвиток і розширення власного кругозору, удосконалення методів роботи. Щоб завоювати довіру школярів, необов'язково поділяти їхні погляди, але знати про них необхідно. Ольга Володимирівна проявляє граничну делікатність у ставленні до дітей, є уважною до того, що їм подобається, враховує те, що все сказане може сильно вплинути і на інтелектуальний, і на емоційний розвиток дитини. Для уроків педагога характерна різноманітність видів навчальної діяльності, атмосфера дружелюбних взаємовідносин, співробітництва між педагогом та учнями. На уроках Кисляк Ольги Володимирівни завжди творча обстановка, всі учні активно залучені до роботи. Кисляк О.В. завжди ділиться своїм накопиченим досвідом з колегами, проводить відкриті уроки, цікаво організовує і проводить предметні декади, велику увагу приділяє роботі з обдарованими учнями, є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного та оздоровчого циклу. Творче кредо вчителя: «Учитись - важко, а учить ще важче, Але й на мить не можеш зупинитись ти. Як дітям віддаси усе прекрасне, Досягнеш сам значної висоти». Фрагмент уроку географії в 7 класі з теми: «Внутрішні води Південної Америки».
 
Марченко Наталія Василівна, учитель математики ЗШ № 18. Працює в закладі з 2006 року. Досить успішно у своїй діяльності Наталія Василівна реалізовує і розвиває цілі навчання. Найбільший вплив це має на розвиток логічного мислення школярів, оскільки контакти й обмін думками істотно стимулюють навчання. Основну увагу педагог звертає на практичну компетентність, прикладну спрямованість шкільного курсу математики. На уроках Наталія Василівна систематично використовує історичний матеріал, який дає змогу підвищити інтерес до вивчення математичних дисциплін, стимулює до наукової творчості. Її учні беруть участь у роботі шкільного наукового товариства «Надія», сама вчителька керує науковою секцією предметів фізико-математичного циклу. Учитель постійно працює в класах із поглибленим вивченням математики, тому її учні із задоволенням беруть участь у предметних олімпіадах та конкурсах. Наталія Василівна із захопленням допомагає в організації та проведені Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Творчий доробок педагога – 7 матеріалів щодо ефективного та якісного засвоєння учнями основ математики. Фрагмент уроку алгебри в 9 класі з теми: «Квадратична функція та її графік».
 
Учасники та переможці конкурсу:
 
1. Бабійчук Олександр Олександрович, учитель фізкультури СЗШ№1. (ІІІ місце)
2. Панчук Тетяна Олександрівна, учитель економіки та математики СЗШ № 2. (ІІ місце)
3. Охріменко Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури, світової літератури ЗШ № 3.
4. Дзюба Іван Іванович, учитель етики та курсу «Людина і світ» ЗШ № 5. (І місце)
5. Бондарчук Євгенія Василівна, учитель початкових класів СЗШ №12.(ІІ місце)
6. Давиденко Надія Миколаївна, учитель фізики ЗШ № 13.
7. Кисляк Ольга Володимирівна, учитель географії ЗШ № 14.(ІІІ місце)
8. Атабаєва Марал Меридівна, учитель фізкультури ЗШ № 17.
9. Марченко Наталія Василівна, учитель математики ЗШ № 18. (ІІІ місце)
Переглядів: 1542 | Додав: adminirp | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2017
Конструктор сайтів - uCoz