КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Ірпінська міська організація
Меню сайту

Форма входу


Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 17:39

Головна » 2013 » Квітень » 30 » Кожній дитині потрібен вчитель!
09:18
Кожній дитині потрібен вчитель!

Інтернаціонал Освіти та його членські організації в усьому світі проводять заходи у Всесвітній тиждень дій, щоб нагадати урядам, міжнародному співтовариству та іншим зацікавленим сторонам, що кожній дитині потрібен кваліфікований вчитель.

Всесвітній тиждень дій, що проводиться в рамках Глобальної кампанії за освіту, одним із засновників якої є Інтернаціонал Освіти, в цьому році відбувся з 21 до 27 квітня. Його основна тема – «Кожній дитині потрібен вчитель».

Як один із основних кульмінаційних моментів освітнього руху, тиждень дій надає кожному борцю за право на освіту можливість привернути увагу до одного з основних положень програми «Освіта для всіх» і вжити цілеспрямовані зусилля для досягнення змін на місцях, за підтримки мільйонів однодумців з усього світу.

Неспроможність вирішити проблему нестачі кваліфікованих вчителів є однією з найбільших перешкод на шляху досягнення цілей «Освіти для всіх» і Цілей розвитку тисячоліття (ЦРТ). Якісна освіта потребує якісних вчителів.

Для того, щоб гарантувати кожному учню право на якісну освіту, на думку Інтернаціоналу Освіти, кожну дитину мають навчати професійні, добре підготовлені та мотивовані учителі.

Щоб кожна дитина мала можливість навчатися в початковій школі до 2015 року – це зобов’язання чітко сформульоване в «Освіті для всіх» і Цілях розвитку тисячоліття – потрібно 5,4 мільйона вчителів. Це число враховує тих, хто виходить на пенсію та потребує заміни, а також додаткових 2 мільйона вчителів, необхідних для перекриття дефіциту вчителів. Вони та ще мільйони некваліфікованих вчителів, які вже працюють, потребують професійної підготовки.

Вчителі також мають бути більш рівномірно розподілені, щоб діти з неблагополучних сімей також мали шанс на якісну освіту. Вирішення цих проблем вимагає цілеспрямованого втручання, у тому числі значного цільового фінансування. Стимули, спрямовані на залучення й утримання вчителів у сільських та інших неблагополучних районах, мають бути достатніми для забезпечення якісної освіти та рівності для всіх.

Поспішні дії у відповідь, наприклад, шляхом найму непідготовлених вчителів, до яких вдаються уряди в усьому світі, не тільки не виправдовують себе, а й сприяють поглибленню кризи з точки зору якості й рівності. Національні уряди повинні взяти на себе зобов’язання вирішувати проблеми дефіциту вчителів і якості освіти шляхом найму та навчання кваліфікованих учителів, та звітувати про пророблену роботу та здійснені витрати у цьому напрямі.

«Саме вчителі перетворюють дітей, які просто ходять до школи, на дітей, які вчаться. Якщо ми хочемо поліпшити якість освіти, ми повинні терміново ліквідувати дефіцит професійних учителів в усьому світі», – заявив генеральний секретар Інтернаціоналу Освіти Фред ван Левен. «Якщо ми цінуємо освіту, ми повинні цінувати вчителів. Кожна дитина має право навчатися у професійного, підготовленого учителя. З цією метою уряди повинні інвестувати в освіту щонайменше шість відсотків ВВП.»

Ван Левен також підкреслив, що вчителі та їх профспілки мають бути почутими і мають відігравати більшу роль у розробці, реалізації та оцінці політики в сфері освіти.

Інтернаціонал Освіти і Глобальна кампанія за освіту закликають викладачів і вчителів, студентів і учнів, та усіх зацікавлених громадян взяти участь у заходах в рамках Всесвітнього тижня дій, які проводяться членськими організаціями Інтернаціоналу та членами коаліції «Освіта для всіх» в усьому світі.


Міжнародний відділ ЦК Профспілки

Переглядів: 438 | Додав: adminirp | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
Конструктор сайтів - uCoz