КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Ірпінська міська організація
Меню сайту

Block title
Block content

Форма входу


Календар
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.07.2017, 19:44

Головна » 2011 » Листопад » 16 » «1 учень - 1 комп’ютер» - сприятливе середовище для набуття нових знань та навичок.
18:18
«1 учень - 1 комп’ютер» - сприятливе середовище для набуття нових знань та навичок.

     «Фундамент, на якому стоїть школа і будується все, що робиться в школі, - це різносторонні знання, багате розумове життя, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного вчителя. Через 3-5 років після закінчення ВУЗу учитель повинен знати в три, в п’ять, в десять разів більше, ніж знав він у перший рік своєї роботи. Якщо цього нема, учні будуть приречені на нудне зубріння і отупіння, тому що викладання, осяяне прагненням учителя до знань, перетворюється для них у важку повинність у тягар, і відбиває всяку охоту до знань і губить її інтелектуальні задатки й здібності.» В.О. Сухомлинький.

     Ці переконання  В.О. Сухомлинського стали основою для творчого зростання педагогів нашої школи, які чітко усвідомлюють необхідність руху вперед інноваційним сучасним шляхом.

Сучасне життя не мислиме без використання інформаційних технологій, в тому числі комп’ютерних. Тому підготовка підростаючого покоління набуває особливого значення. Саме тому третій рік поспіль Ірпінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 є учасником проекту «1 учень – 1 комп’ютер», який в Україні реалізує корпорація Intel. Для реалізації проекту, школі корпорацією було надано 25 нетбуків. В проекті взяли участь учителі початкових класів: Бебко Т.В. (учитель 3-А класу), Будинська Л.В. (учитель 2-А класу), Уховська Л.М. (учитель 1-А класу).

    Наші вчителі- новатори розуміють,що метою моделі навчання «1 учень 1компютер» є не тільки передача знань від учителя до учня з найвищою ефективністю,а і намагання навчити дитину самостійно здобувати нові знання в таких умовах дитина є не пасивним суб’єктом навчання , а дослідником,вчитель же з «лектора» перетворюється на лідера команди дослідників. Завдяки такій організації навчального процесу дитина включається в активну пізнавальну діяльність,а це сприяє найбільш повному розкриттю її здібностей,талантів.

        Цими вчителями були розроблені уроки та створений ряд електронних дидактичних матеріалів для проведення навчальних занять у середовищі «1 учень – 1 комп’ютер». 

Для  уроків математики підготовлені різноманітні цікаві завдання, вправи, математичні лічилки диктанти, усні рахунки та ігри творчого характеру, які допомагають закріпити числа першого десятка.

Для уроків української мови розроблені завдання на вдосконалення навички читання, відновлення деформованого тексту, на підбір слів до звукових моделей.

Для вдосконалення обчислювальних навичок була створена програма «Математика 1 клас» (автор Захлюпаний Андрій), яка допомагає дітям удосконалювати вміння у розв’язувати вирази на додавання, віднімання, визначення більшого чи меншого числа в межах 20.

Використання шкільних нетбуків у навчально-виховному процесі сприяє посиленню мотивації до навчання, дає можливість унаочнити ті процеси, які в реальному житті не можуть бути відтворені.

При роботі з нетбуком у дітей розвивається не лише самостійність, а й навички  взаємодопомоги один одному,  дрібна моторика руки. Використання ефектів анімації сприяє зосередженню уваги дітей.

Застосування комп’ютера в початковій школі можливе і необхідне, воно сприяє підвищенню інтересу до навчання, його ефективності, розвиває дитину всебічно.

Ми впевнені, що для досягнення успіху в умовах економії часу для здобуття знань. Діти повинні навчитися добирати та аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, будувати ефективну комунікацію з представниками різних культур. Навчальне  середовище  школи, в якій кожен учень та вчитель можуть викорис­товувати персональний мобільний комп'ютер, наповниться новими інноваційними моделями використання інформаційних та комунікаційних технологій, без яких не можна уявити світ високих технологій ХХІ століття і сучасних дітей – його маленьких творців.

 

   І.В.Левченко,заступник директора школи з навчально-виховної роботи Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13

  
Переглядів: 481 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2017
Конструктор сайтів - uCoz